Jump to content

Kalesje til Viknes 880


Miranda II

Recommended Posts

De største leverandørene er vel B. Hubert og Jens Sagen i Kristiansand-området, disse burde ha ferdige maler. Selv kjøpte jeg fra B. Hubert , og den passet perfekt til min Joda, og er fremdeles tett, hel og pen etter 5 år uten etter-impregnering. Når jeg ser på adressene ser det ut som om de er slått sammen.....?

 

 

Jens Sagen

Telefon: 38 18 32 22

E-post: jsas@online.no

 

Besøksadresse: Kjelåsv. 1

4628 Kristiansand

Postadresse: Postboks 7014 Vestheiene

4674 Kristiansand

 

B Hubert AS

Besøksadresse: Kjelåsvegen 1

4628 Kristiansand S

 

Postadresse: Postboks 7014 Vestheiene

4674 Kristiansand S

 

Telefon: 38183220

Telefaks: 38183221

www.leahnis.net

Link to post
Share on other sites

God morgen,

er det noen der ute som har en kalesje-leverandør å anbefale når jeg skal kjøpe kalesje til min Viknes 880,

 

 

Miranda:

 

Det er Helly Hansen spesialprodukter i Moss som lager originalen til din 880. I den prisen du nevner er det inklusive montering, med skinne og bøyler. Masse jobb å montere bare skinnen i akterkant av taket ditt..mange timer før alt er på plass.

 

jan-h

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei,

er det noen av dere der ute som kjenner til om Øyane Seil & Kalesjer as i Stavanger (Roaldsøy) er dyktige på kalesjer, servicen betyr også mye?? Er det eks andre i Stavanger området som er dyktige på kalesjer?

Jeg spør siden jeg vurderer å gå til anskaffelse av kalesje til Viknesen min. Jeg har hørt med Viknes, men de tar blodpris..

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...