Miranda II Startet 21.September.2005 Del på Facebook Startet 21.September.2005 God morgen, er det noen der ute som har en kalesje-leverandør å anbefale når jeg skal kjøpe kalesje til min Viknes 880, eller er det noen som har en brukt?? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 21.September.2005 Del på Facebook Svart 21.September.2005 Her du forsøkt med en telefon til Viknes fabrikken? De leverer jo dette til nye båter. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Frehau Svart 21.September.2005 Del på Facebook Svart 21.September.2005 De største leverandørene er vel B. Hubert og Jens Sagen i Kristiansand-området, disse burde ha ferdige maler. Selv kjøpte jeg fra B. Hubert , og den passet perfekt til min Joda, og er fremdeles tett, hel og pen etter 5 år uten etter-impregnering. Når jeg ser på adressene ser det ut som om de er slått sammen.....? Jens Sagen Telefon: 38 18 32 22 E-post: jsas@online.no Besøksadresse: Kjelåsv. 1 4628 Kristiansand Postadresse: Postboks 7014 Vestheiene 4674 Kristiansand B Hubert AS Besøksadresse: Kjelåsvegen 1 4628 Kristiansand S Postadresse: Postboks 7014 Vestheiene 4674 Kristiansand S Telefon: 38183220 Telefaks: 38183221 Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Miranda II Svart 22.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2005 Jeg har snakket med Viknes og de tar altfor mye for kalesjen, hele 25.000,- En annen jeg snakket med i havnen i går kveld hadde kjøpt av Jens Sagen for 11.500,- Samme duk brukte de også? Så da ser det ut som Sagen blir vinneren. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.September.2005 Del på Facebook Svart 25.September.2005 God morgen, er det noen der ute som har en kalesje-leverandør å anbefale når jeg skal kjøpe kalesje til min Viknes 880, Miranda: Det er Helly Hansen spesialprodukter i Moss som lager originalen til din 880. I den prisen du nevner er det inklusive montering, med skinne og bøyler. Masse jobb å montere bare skinnen i akterkant av taket ditt..mange timer før alt er på plass. jan-h Sitér dette innlegget Link to post
Miranda II Svart 31.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Hei, er det noen av dere der ute som kjenner til om Øyane Seil & Kalesjer as i Stavanger (Roaldsøy) er dyktige på kalesjer, servicen betyr også mye?? Er det eks andre i Stavanger området som er dyktige på kalesjer? Jeg spør siden jeg vurderer å gå til anskaffelse av kalesje til Viknesen min. Jeg har hørt med Viknes, men de tar blodpris.. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Kjenner ikke det firmaet du nevner, men har du hørt hos Helly Hansen, tlf 69 24 90 00? De syr for Viknes, og jeg vet at de lager kalesje til 880'n. Sitér dette innlegget Link to post
Miranda II Svart 31.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Hei, jeg har hørt med HH og de sier at jeg må bestille gjennom Viknes hvis jeg skal ha kalesje til denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 www.arvidthoresenbaatkalesjer.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.