Jump to content

Nord West 900 1987 kjøpt

Tordivel

Recommended Posts

Hentet "Ingrid" fra Finnsnes (tidligere Haugesund) hjem til Sørfold i helgen. Det ble en fin tur på 10 timer med litt sjøsprøyt men stort sett pent vær. Volvo Penta tamd 61 på 306 hk. ga en fin marsjfart på 15-16 knop.  Den er utstyrt med radar, GPS kartplotter og elektronisk sjøkart så vi følte oss trygge på ferden. Vi toppet tanken i Lødingen og overnattet i Skutvik, da vi ikke ville gå i mørke første turen. Noe slalåmkjøring mellom holmer og skjær utenfor Steigen var bare gøy. Ser nå frem til fine dager på sjøen når vinteren omsider slipper taket. 
PS! Mc-speilet monterte jeg pga. litt trangt å bakke inn i båtplassen...fungerte meget bra! Kjøpt på BT. 

0F4C4AA3-349C-47AE-89F3-666729FDC0CE.jpeg

EDFCEEAC-3801-4B0E-AD1A-CD6AA2D19728.jpeg

6C44EFE5-1C34-47E3-B017-60A8FA33DA35.jpeg

Redigert av Tordivel (see edit history)

Mange takk Goddis77 ?

Jeg har lest mye av det som er skrevet her inne og det har vært god veiledning?? Skal sjekke fb også!

Har hørt mye positivt om sjøegenskapene til disse, og hadde bare god-følelse på turen hjem. Færøyene er likevel hakket over det meste tenker jeg, og godt å tenke på for oss som "bare" har Vestfjorden å bryne oss på???

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...