per-pusling Startet 3.April.2021 Link til dette innlegget Startet 3.April.2021 Eg skal byte ut diverse dekksutstyr på seglbåten som no byrjar å dra på åra. Mykje av utstyret ombord er frå Harken, og eg har oppfatta at dette held høg kvalitet, dog til ein høg pris. Eg kan gjerne betale litt meir om eg får eit usliteleg produkt med lang og problemfri levetid. Men det er her eg er usikker. Korleis er skilnaden i kvalitet og levetid på Harken kontra t.d. Selden eller Ronstan? Eg seglar ikkje aktivt, så eg treng ikkje betale ekstra for låg vekt og anna med marginale effektar som i praksis berre er nyttig under regattasegling. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 28 fot eller 48 fot..? Sitér dette innlegget Link to post
per-pusling Svart 3.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 27 fot ?? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 per-pusling skrev 3 minutter siden: 27 fot Da kan du bruke det meste.Sjekk ut svenske Rutgerson.se Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 Code0 skrev 59 minutter siden: Da kan du bruke det meste.Sjekk ut svenske Rutgerson.se Enig. Du trenger f. eks. ikke kulelagrede blokker på en såpass liten båt. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.April.2021 Link til dette innlegget Svart 3.April.2021 Allen er mest kjent for jolleutstyr, de har også endel medium range, du kan jo se på hjemmesiden, de har nettbutikk. https://www.allenbrothers.co.uk/range/ Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Enig i at du ikke trenger kulelager eller spesielt dyre merker for en 27foter. Men jeg synes en god kulelagret storseiltrinse er verdt pengene, fordi den brukes mye, og følelsen av et lett løpende storseilskjøte er behagelig og øker seilgleden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.