jrewing Startet 3.April.2021 Del på Facebook Startet 3.April.2021 Når en større (tre)båt ligger i krybben og man skal stoffe og eventuelt olje/lakke, så skal det jo helst gjøres vått i vått. Hvordan gjør man det når man ikke kommer til bak krybbearmen (eller hva det heter). Regner med man må be truckfører flytte båten fremover eller bakover noen cm så man kan komme til, men da kan det ikke bli vått i vått? Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
The Saint Svart 3.April.2021 Del på Facebook Svart 3.April.2021 Jekke opp båten bitte litte granne. For så å flytte krybba så du får stoffet. Kan jo bruke bil jekk og støtter mot relingen. Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 3.April.2021 Del på Facebook Svart 3.April.2021 Har du tilgang på ei løs støtte så er jo saken enkel. Bare å bruke vikarierende støtte enkeltvis.. må innrømme at jeg noen ganger har løsna litt på et enkelt støtteben og malt. Båten skal jo, hvis den er riktig opplagt ikke hvile på en enkelt støtte. Man merker fort om det er svikt i opplegget når man skrur gjengene bittelitt ned.. deretter lar jeg tørke med 1 milimeter klaring, før jeg skrur den opp igjen. Men bare 1 støtte om gangen(!) og ikke noe folk på dekk mens den står sånn. det beste dog, er som sagt å ha en vikarierende støtte. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
jrewing Svart 3.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2021 Takk for bra svar! Sitér dette innlegget mail betyr post e-mail betyr e-post Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.