Jump to content

Hvordan maler man bak krybbearmen?

jrewing

Recommended Posts

Når en større (tre)båt ligger i krybben og man skal stoffe og eventuelt olje/lakke, så skal det jo helst gjøres vått i vått. Hvordan gjør man det når man ikke kommer til bak krybbearmen (eller hva det heter). Regner med man må be truckfører flytte båten fremover eller bakover noen cm så man kan komme til, men da kan det ikke bli vått i vått?

mail betyr post

e-mail betyr e-post

Har du tilgang på ei løs støtte så er jo saken enkel. Bare å bruke vikarierende støtte enkeltvis.. 

må innrømme at jeg noen ganger har løsna litt på et enkelt støtteben og malt. Båten skal jo, hvis den er riktig opplagt ikke hvile på en enkelt støtte. Man merker fort om det er svikt i opplegget når man skrur gjengene bittelitt ned..  deretter lar jeg tørke med 1 milimeter klaring, før jeg skrur den opp igjen. Men bare 1 støtte om gangen(!) og ikke noe folk på dekk mens den står sånn. 

det beste dog, er som sagt å ha en vikarierende støtte. 

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...