T.Vårlid Svart 8.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2021 Båten er blitt brukt jevnt hele sommeren, var så heldig å få ny jobb i sommer så nå hender det jeg bruker båten til jobb også ? Link to post
T.Vårlid Svart 24.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2021 Nå ble SmartboatOne fra Sensar Marine installert, og jeg fikk en bedre hvilepuls på kjøpet ? deilig å kunne følge med båten uansett hvor enn er! Link to post
T.Vårlid Svart 11.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2021 I forrige uke ble skuta pakket inn for vintersesongen Link to post
T.Vårlid Svart 11.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2021 Tidligere i sesongen hadde jeg misstanke om skitt i Bunkerstanken, og ganske riktig: Det ble grundig rengjort og det føles nå litt tryggere på sjøen. Heldigvis går Diesel igjennom filter/vannutskiller før Dieselen havner i dagtanken for så å gå igjennom både grov og finfilter før det når motoren. Link to post
T.Vårlid Svart 17.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2022 (redigert) Om en noe sent så er vårpussen nå godt igang, hele dekket er renskrapet, dårlige nater er fjernet og natet med stoff fra Teak Decking Systems. Håper på å få behandlet med Owatrol fortløpende! her stemningsbilder der vi måtte frese opp en sprekk i et bord for så og nate. Redigert 17.Mai.2022 av T.Vårlid (see edit history) Link to post
T.Vårlid Svart 12.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2022 Nå har skuta vært en tur på land og fått frisket opp skutesider og ny bunnsmøring+sink. Overbygg og dekk er også ferdig behandlet, det har vært utfordrende å fullføre Owatrol behandlingen innimellom regnbygene iår…. ny lanternemast er også montert, men gjenstår litt montering av utstyr og oppkobling. Link to post
T.Vårlid Svart 14.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2022 Lanternemast ferdig Link to post
T.Vårlid Svart 24.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2022 Herlig med nyoljet dekk Link to post
T.Vårlid Svart 8.Juli.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2022 Har hatt en maffig baustige liggende etter min fars båt, idag fikk jeg laget til en bøyle mellom pullpitene så nå blir det greit å komme seg iland og ombord! Link to post
T.Vårlid Svart 21.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2023 Dårlig med oppdateringer her, men Hero vedlikeholdes og brukes! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn