Goddis77 Startet 31.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2005 Ifm at jeg nå monterer nytt instrumentpanel må jeg demontere rattet og styrekontrollen. Hva er det letteste å gjøre her? Regner med at hydraulikkoljen vil sprute ut hvis jeg demonterer slangene på rattkonsollen? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Der er ikke trykk i systemet, men der vil renne ut olje. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Er du nødt til å ha av slangene da? Holder det ikke å bare løsne rattet fra snekka/pumpa, og så løsne fra snekka/pumpa? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 31.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Selve rattet er lett å få av, men den svarte boksen under var verre. Vet ikke om denne skal kunne taes av heller... Den svarte boksen rommer en del, da skruehullene er på denne. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Er det ikke kun et deksel på utsiden, pumpen tar du vel ut på baksiden Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
krl Svart 31.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Jeg gjorde det samme i vinter. Først bandt jeg en snor i slangene for å holde disse oppe så ikke oljen renner ut av slangene, satte en flaske med trakt i under slangene og løsnet skruene. Noe olje renner ut av pumpa. Greit å tette slangene så du ikke får noe rusk. Etter montering etterfylte jeg litt olje i pumpa, lufting var unødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 31.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2005 Jeg gjorde det samme i vinter. Først bandt jeg en snor i slangene for å holde disse oppe så ikke oljen renner ut av slangene, satte en flaske med trakt i under slangene og løsnet skruene. Noe olje renner ut av pumpa. Greit å tette slangene så du ikke får noe rusk. Etter montering etterfylte jeg litt olje i pumpa, lufting var unødvendig. Det høres bra ut. Kommer ikke til å gjøre dette før det er helt nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.