Bigdrago Startet 6.April.2021 Del på Facebook Startet 6.April.2021 (redigert) Hei. Fikset en liten skade over vannlinjen med epoksylim. Limet er hvitt og skroget blått. Hva slags 2komp maling kan brukes på dette? Redigert 6.April.2021 av Bigdrago Skriveleif (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.April.2021 Del på Facebook Svart 6.April.2021 Burde fungere med det meste av 2K vil jeg tro. Jeg reparerte et gammelt bilratt en gang med Araldit, og lakkerte over med 2K billakk. Holdt fint de snaut 30 årene jeg hadde bilen i alle fall. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hakkannen Svart 6.April.2021 Del på Facebook Svart 6.April.2021 Så lenge epoksyen har herdet kan den overmales med alle typer maling, men tokomponent polyuretan/«lastebillakk» og billakk fungerer utmerket. En aldri så liten overflatepussing og avfetting før maling er påkrevet for godt resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 7.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2021 (redigert) Synd biltema ikke har polyuretan i blått da :/ ser de har gelcoatsparkel i blått, får evnt bruke det... Redigert 7.April.2021 av Bigdrago (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 7.April.2021 Del på Facebook Svart 7.April.2021 Er dette hvite epoxylimet du brukte 2-komponent? Er ute etter dette selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 7.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2021 Torsen67 skrev for 5 timer siden: Er dette hvite epoxylimet du brukte 2-komponent? Er ute etter dette selv. Jepp. Fra biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 7.April.2021 Del på Facebook Svart 7.April.2021 Det går fint med gelcoatsparkel eller topcoat også. Husk å vaske med aceton, slipe, fjerne støv og ny runde aceton før du påfører sparkel/topcoat, ellers kan den flasse av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.