Jump to content

GRAND 580 / Lydanlegg


Baatfyren1

Recommended Posts

Hei! Har kjøpt ny båt, en Grand 580 :saint:

 

Må nå bestemme meg for hvordan anlegg jeg skal ha i båten. Har selv sett en del på denne pakken:

 

Fusion forsterker ms-ra210 bt/n2k

Fusion forsterker 4 kanaler 1400watt

 

4 x Fusion høyttaler signature sport 7,7 grå, 280w

 

Noen som har noen synspunkter/testet ut disse høyttalerne eller eventuelt har noe annet å anbefale? Pakken havner på rundt 20'

Link to post
Share on other sites

Bør vel være såpass hvis omgivelsene skal legge merke til deg på havet :giggle:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Begge har drevet med lyd lenge. Men de er nok bedre kjent i bil stereo miljøer. Når det gjelder Infinity så er de nok noe av det bedre når det kommer til kvalitets lyd. Rockford Fossgate er nok litt mer trøkk. Ellers så kan jeg også nevne Polk som noe av det bedre når det kommer til lyd kvalitet.

 

Problemet med disse merkene er at det har vert litt begrenset med forhandlere på båt stereo siden her til lands.

Link to post
Share on other sites

The Saint skrev 5 minutter siden:

Begge har drevet med lyd lenge. Men de er nok bedre kjent i bil stereo miljøer. Når det gjelder Infinity så er de nok noe av det bedre når det kommer til kvalitets lyd. Rockford Fossgate er nok litt mer trøkk. Ellers så kan jeg også nevne Polk som noe av det bedre når det kommer til lyd kvalitet.

 

Problemet med disse merkene er at det har vert litt begrenset med forhandlere på båt stereo siden her til lands.

Skjønner, bare 17 så har ikke så mye erfaring innenfor lyd at jeg kjenner til noen av de. Men om rockford har litt ekstra trøkk, så kan det fort være interessant :P

Link to post
Share on other sites

Baatfyren1 skrev 11 minutter siden:

Skjønner, bare 17 så har ikke så mye erfaring innenfor lyd at jeg kjenner til noen av de. Men om rockford har litt ekstra trøkk, så kan det fort være interessant :P

Ja hadde jeg vært 17 år så hadde jeg ikke vert i tvil. Da hadde jeg kjøpt Rockford Fossgate. Eventuelt Infinity høgtalere og en RF sub.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...