Baatfyren1 Startet 8.April.2021 Del på Facebook Startet 8.April.2021 Hei! Har kjøpt ny båt, en Grand 580 Må nå bestemme meg for hvordan anlegg jeg skal ha i båten. Har selv sett en del på denne pakken: Fusion forsterker ms-ra210 bt/n2k Fusion forsterker 4 kanaler 1400watt 4 x Fusion høyttaler signature sport 7,7 grå, 280w Noen som har noen synspunkter/testet ut disse høyttalerne eller eventuelt har noe annet å anbefale? Pakken havner på rundt 20' Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Bør vel være såpass hvis omgivelsene skal legge merke til deg på havet Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Baatfyren1 Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Teerex skrev 3 minutter siden: Bør vel være såpass hvis omgivelsene skal legge merke til deg på havet Hehe, det er viktig det :P Sitér dette innlegget Link to post
Baatfyren1 Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 Noen som vet hva som er best av JL AUDIO og Fusion? Hadde JL audio i min G500 Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 (redigert) Hva som er best kommer vel veldig an på ørene som lytter. Personlig så har jeg selv alltid likt Infinity og Rockford Fossgate bedre enn begge de nevnte. Redigert 8.April.2021 av The Saint (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatfyren1 Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 The Saint skrev 20 minutter siden: Hva som er best kommer vel veldig an på ørene som lytter. Personlig så har jeg selv alltid likt Infinity og Rockford Fossgate bedre enn begge de nevnte. Aldri hørt om, skal ta en titt på de to! Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Begge har drevet med lyd lenge. Men de er nok bedre kjent i bil stereo miljøer. Når det gjelder Infinity så er de nok noe av det bedre når det kommer til kvalitets lyd. Rockford Fossgate er nok litt mer trøkk. Ellers så kan jeg også nevne Polk som noe av det bedre når det kommer til lyd kvalitet. Problemet med disse merkene er at det har vert litt begrenset med forhandlere på båt stereo siden her til lands. Sitér dette innlegget Link to post
Baatfyren1 Svart 8.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2021 The Saint skrev 5 minutter siden: Begge har drevet med lyd lenge. Men de er nok bedre kjent i bil stereo miljøer. Når det gjelder Infinity så er de nok noe av det bedre når det kommer til kvalitets lyd. Rockford Fossgate er nok litt mer trøkk. Ellers så kan jeg også nevne Polk som noe av det bedre når det kommer til lyd kvalitet. Problemet med disse merkene er at det har vert litt begrenset med forhandlere på båt stereo siden her til lands. Skjønner, bare 17 så har ikke så mye erfaring innenfor lyd at jeg kjenner til noen av de. Men om rockford har litt ekstra trøkk, så kan det fort være interessant :P Sitér dette innlegget Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Sitér dette innlegget Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
The Saint Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Baatfyren1 skrev 11 minutter siden: Skjønner, bare 17 så har ikke så mye erfaring innenfor lyd at jeg kjenner til noen av de. Men om rockford har litt ekstra trøkk, så kan det fort være interessant :P Ja hadde jeg vært 17 år så hadde jeg ikke vert i tvil. Da hadde jeg kjøpt Rockford Fossgate. Eventuelt Infinity høgtalere og en RF sub. Sitér dette innlegget Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Sitér dette innlegget Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Tyggen Svart 8.April.2021 Del på Facebook Svart 8.April.2021 Ja her er en tråd om musikk, så hvis du vil fortelle meg at det ikke er slik så lykkke til med det. Sitér dette innlegget Stor i kjeften, god på bunnen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.