Jump to content

Originalt el-skjema til BMB 32 Sport fra 2004?

Kn&Ki

Recommended Posts

Jeg har også forsøgt at søge efter dem, men de er umulige at opdrive. Jeg kan læse mig til at henvendelser til Bavaria (fabrikken i Tyskland og importørerne) ikke giver noget af sig.

Men bare spørg herinde efter hjælp, vi er en del nuværende og tidligere ejere af Bavaria 32 Sport både, og hælpsomheden er stor !

Redigert av Clasg (see edit history)

Jeg tror at et slikt skjema ville vært utdatert før neste båt var ferdig. Ser ut til at det nesten er hver båt sitt eget opplegg.

Og så kommer alt som har blitt montert etter hvert.

På min 32 -05 med to KAD32 ble det etter hvert klart at lading, skillediode etc alltid har vært feil. Nå er det bare litt mindre problemer, men nå lades i hvert fall forbruksbatteriene når motorene går 🙂

A calm sea never made a skilled sailor 
D5L

Clasg skrev for 4 timer siden:

Jeg har også forsøgt at søge efter dem, men de er umulige at opdrive. Jeg kan læse mig til at henvendelser til Bavaria (fabrikken i Tyskland og importørerne) ikke giver noget af sig.

Men bare spørg herinde efter hjælp, vi er en del nuværende og tidligere ejere af Bavaria 32 Sport både, og hælpsomheden er stor !

Hei!

Det var det jeg tenkte. Har søkt litt rundt for å finne det, blir nok å krabbe rundt for å nøste opp i det som er av kabling. Takk for svar!

Bellil skrev for 4 timer siden:

Jeg tror at et slikt skjema ville vært utdatert før neste båt var ferdig. Ser ut til at det nesten er hver båt sitt eget opplegg.

Og så kommer alt som har blitt montert etter hvert.

På min 32 -05 med to KAD32 ble det etter hvert klart at lading, skillediode etc alltid har vært feil. Nå er det bare litt mindre problemer, men nå lades i hvert fall forbruksbatteriene når motorene går 🙂

Hei!
Blir være litt detektiv, følge kabler og tegne😋

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...