Pirate of Soon Startet 10.April.2021 Del på Facebook Startet 10.April.2021 Noen som vet hvor pumpa til ferskvann sitter i en Oceanmaster 660DC 2012-modell? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.April.2021 Del på Facebook Svart 10.April.2021 Det vet jeg ikke men det må da kunne gå an å følge lyden eller en slange i en såpass liten båt. Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 11.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2021 Dårlig med lyd når den ikke går vettu, selv med såpass liten båt. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.April.2021 Del på Facebook Svart 11.April.2021 Da gjenstår det andre tipset mitt. Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 11.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2021 Joa, det er jo prøvd. Men tenkte noen viste, hadde vært enklere. Har ikke brukt så mange minuttene på å lete. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.April.2021 Del på Facebook Svart 11.April.2021 Bruker du noen minutter til, finner du nok pumpen. Og uansett er det jo greit å bli kjent med båten i alle dens krinker og kroker. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.