Jump to content

Hvem frakter påhengsmotorer Tjøme-Sandnes ?

Bottenopp

Recommended Posts

husky dane 85 skrev On 11.4.2021 at 14.12:

Sjekk Vennesla Transport,dei har ruter til Vestlandet

De sa de kunne, men de anbefalte meg Ørland Transport, siden Vennesla måtte ha 2 biler for å få den helt frem til Sandnes, og det ville bli dyrere, sa de, så de anbefalte meg Ørland Transport, men Ørland Transport ville ikke ha noe å gjøre med privatpersoner, men anbefalte meg et annet firma (som jeg nå ikke husker navnet på)....men det andre firmaet kjørte stort sett bare fulle biler, og anbefalte meg NorLines. NorLines var veldig hyggelige og ville frakte for 1500+mva for Tjøme-Sandnes, som jeg synes er ok. Hadde litt lyst at et firma skulle frakte sånn i tilfelle motoren ikke virker når den kommer frem osv

Så nå blir det motor :thumbsup:.

Fantino skrev for 13 timer siden:

Sjekket tog? Betalte 500 for frakt av en 9.9 hk fra Fredrikstad til Stavanger en gang i verden. Forutsetter at du kan frakte siste biten selv og at selger kan levere på togstasjon antakelig.

Nei, sjekket ikke det, men nå er i hvert fall frakt bestilt hos Norlines. 

Okkaby skrev On 11.4.2021 at 0.04:

Prøv Nimber.

Den er som app og på nett.

Jeg har fått hentet 3-4 havkajakker og annet kajakkrelatert utstyr fra diverse steder rundt i landet + en påhengsmotor. Kostet typisk 500 for motoren og 800-900 for en kajakk som taklast. Nimber frakter med privatpersoner som likevel skal den veien (f.eks. student som kjører Trondheim-Østlandet) og dermed får dekket egen bensinkostnad. Alle ganger har varen blitt hentet og bragt fra dør-til-dør. Har fungert meget bra for meg og vil uten tvil benytte Nimber igjen neste gang.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...