Nicomyr Startet 11.April.2021 Link til dette innlegget Startet 11.April.2021 Hei. Har en 2006 Evinrude etec 75hk motor. Den begynte i går å få problemer. Jeg var ute å kjørte mye og på slutten av dagen begynte det å pipe og lyse i noen lamper på dashbordet. Alarmen kom når jeg gikk ned fra plan. Helt på slutten sluttet også tilten å funke når jeg lå i plan men kom seg igjen når jeg kjørte sakte. Alarmen gikk konstant når jeg kjørte på tomgang inn til havna. Etter dagen satte jeg batteriet på lading. Neste dag prøvde jeg igjen, tiltet ned motoren og vrei om nøkkelen og ingenting skjedde. Jeg kunne heller ikke tilte opp motoren. Litt senere funket tilten og motoren startet. Alarmene var tilbake og turtelleren viste helt feil (se video) Noen som vet hva problemet kan være? https://www.youtube.com/watch?v=zsXkPULwD1s Sitér dette innlegget Link to post
Nicomyr Svart 20.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Problemet endte opp med å være dårlig batteri Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.