Theokratix Startet 11.April.2021 Link til dette innlegget Startet 11.April.2021 Har en sparcraft rodkick (ikke hydraulisk) som knirker. Fungerer helt fint, men lyden er irriterende. Smører jeg med silikonspray? Kommer ikke til fjæren, så det må være noe jeg kan spraye inn i røret gjennom en liten sprekk i toppen/bunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Silikon er bannlyst på min båt. ville prøvd å fått inn noe klebrig olje så det varer en stund. Sagkjedeolje til motorsager er ganske sticky og du får nok lurt litt inn med en kanyle fra apoteket. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Theokratix Svart 11.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Bra tips! Takk! Ikke silikon pga flekker etc? Sitér dette innlegget Link to post
Theokratix Svart 25.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Sagkjedeolje funket, iallefall foreløpig! Takk for tips! Fikk rørene fra hverandre og brukte en marinadesprøyte til å fordele. Sitér dette innlegget Link to post
bungum Svart 23.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2021 Hvordan fikk du rørene fra hverandre? Borra du ut pop naglene? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2021 Om du er sikker på at det ikke er i festepunktene det knirker så må du demontere ved å bore ut naglene. Sitér dette innlegget Link to post
Theokratix Svart 23.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2021 bungum skrev for 7 timer siden: Hvordan fikk du rørene fra hverandre? Borra du ut pop naglene? Neida, løsnet bare under bommen, slakket ut kick'en, og dro rørene fra hverandre. Enkelt på min, iallefall. Sikkert unødvendig å si, men greit å ha et bomopphal som ikke er for slakt når dette gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.