Aleksj Startet 12.April.2021 Del på Facebook Startet 12.April.2021 Hei Kjøpte en båt i fjor som jeg nå har gått over motoren på. Etter at jeg byttet impeller begynte det å dryppe vann fra sladrehullene på pumpen. Så det jeg trenger hjelp til er å identifisere hvilken pumpe jeg har og om det skulle vært en o-ring eller lignende med impelleren jeg kjøpte, kan ikke huske at det satt noe ved akslingen eller at noe annet enn akslingen kom ut når jeg byttet. Jeg tror pumpen jeg har er en johnson pump F4B-9 baserte på det som står på impeller esken og en deletegning jeg fant på nettet, men jeg har ikke demontert pumpen helt så er ikke helt sikker på om den er lik inni. Er ute etter å skaffe ett service sett til denne, noen som har en forhandler å anbefale? Jeg har ikke funnet noe særlig merking på pumpen, kun JP 3/8 en T stemplet inni huset til impelleren og et 5 tall på huset til pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.April.2021 Del på Facebook Svart 12.April.2021 Leif O Strøm er importør på Jonsen Pump. Dette er er ett firma som har meget god kundeservice så ta kontakt med de. Har brukt de siden tidens morgen selv. Anbefalte de til en annen BP bruker og han var også fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.