Windydude Startet 14.April.2021 Link til dette innlegget Startet 14.April.2021 Hei, Jeg skal trekke om stoler, madrass til solseng og sofa i en Windy 7500. Er et noen som har noen erfaringer å dele angående type stoff? Hva er de forskjellige kvalitetene til Silvertex, Niroxx og Alcantara? Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 14.April.2021 Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 både silvertex og niroxx er veldig gode stoff, men jeg ville styrt unna alcantra da dette har samme feeling som niroxx men det er lagd for bil og er ikke vanntett og det kommer lett flekker på det. Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 14.April.2021 Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 Jeg har samme erfaring som mrmartin123. Hadde Alcantara i seilbåt, og det ble veldig lett flekker om det kom noen dråper saltvann på putene i "salongen" under dekk. Sitér dette innlegget Link to post
EspenH Svart 16.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2022 Drar opp igjen denne, da jeg er i samme situasjon som du var i fjor, Windydude. Jeg skal trekke om stoler, madrass til solseng og sofa i windy 7500. Vurderer også Niroxx vs silvertex. Hva endte du opp med? Hvor fikk du det eventuelt gjort og hva kostet det? Ble du fornøyd? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 16.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2022 EspenH skrev for 9 timer siden: Drar opp igjen denne, da jeg er i samme situasjon som du var i fjor, Windydude. Jeg skal trekke om stoler, madrass til solseng og sofa i windy 7500. Vurderer også Niroxx vs silvertex. Hva endte du opp med? Hvor fikk du det eventuelt gjort og hva kostet det? Ble du fornøyd? Fikk nettopp sydd nye puter til båten min i Niroxx. Niroxx kosta da 670kr +mva pr meter. Det selges i meter lengde, men er mer enn meteren i bredden, husker bare ikke her å nu hva bredden var. Dette var prisen hos et lite tapetserverksted. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.