Rosen88 Startet 14.April.2021 Link til dette innlegget Startet 14.April.2021 Hei. Lest igjennom endel forumer, men finner ikke eksakt samme problem som jeg har, river snart av meg det håret jeg har igjen. 2006 mod suzuki df50 Impeller og pakning skiftet, målt temp følere til motorblokk og eksos dem er ok,bra kontroll stråle, termostat åpner seg på 60 grader. Fortsatt går den i nødmodus etter ca 2 min, temperatur slår inn på alt over 4000 omdreininger, alt under 4000 går bra. tomgang i ca 30 sek, så er det tut å kjør igjen. Ikke noe ulyder, motor går ellers kjempe fint Abselutt alt av tips taes imot?. Nå vet jeg ikke mer ??? Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 14.April.2021 Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 Det helt banale: Har du staket opp/rengjort inntakssilen/vannintaket? Mitt pleier å tette seg hver sesong. jeg ber på forhånd om unnskyldning om dette forslaget var for banalt. Sitér dette innlegget Link to post
Rosen88 Svart 16.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Hei, alt er oppe/rent. Fikk en mekaniker til å se på det i dag. Viser seg at ene siden av motor ikke får kjøling. Blir glovarm på siden øverst av blokka, noe også feilmeldingen viste når han tok avlesning. Kjøpt noen flasker med systemrens,eneste mulighet som er igjen. Kommer med en oppdatering når dette er gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Rosen88 Svart 19.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Problem løst ???????? systemrens gjorde susen. Sitér dette innlegget Link to post
Under opplæring Svart 1.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2021 Hva type rens brukte du, og hvordan gjorde du det? Har en motor jeg driver og går over fra 'topp til bunn' nå, og tenkte å avslutte med en slik omgang rens når jeg får satt den sammen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2021 Det heter systemrens. Systemrens (seatronic.no) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.