Jump to content

Suzuki df50 temperaturalarm

Rosen88

Recommended Posts

Hei. 

Lest igjennom endel forumer, men finner ikke eksakt samme problem som jeg har, river snart av meg det håret jeg har igjen.

2006 mod suzuki df50

Impeller og pakning skiftet, målt temp følere til motorblokk og eksos dem er ok,bra kontroll stråle, termostat åpner seg på 60 grader. 

Fortsatt går den i nødmodus etter ca 2 min, temperatur slår inn på alt over 4000 omdreininger, alt under 4000 går bra. tomgang i ca 30 sek, så er det tut å kjør igjen.

Ikke noe ulyder, motor går ellers kjempe fint

Abselutt alt av tips taes imot?. Nå vet jeg ikke mer ???

Hei, alt er oppe/rent. Fikk en mekaniker til å se på det i dag. Viser seg at ene siden av motor ikke får kjøling. Blir glovarm på siden øverst av blokka, noe også feilmeldingen viste når han tok avlesning. Kjøpt noen flasker med systemrens,eneste mulighet som er igjen. Kommer med en oppdatering når dette er gjort. 

• 5 months later...

Hva type rens brukte du, og hvordan gjorde du det? Har en motor jeg driver og går over fra 'topp til bunn' nå, og tenkte å avslutte med en slik omgang rens når jeg får satt den sammen igjen.