Jump to content

Smiling 28 finne byggenummer


Problemmagneten

Recommended Posts

Heisann, sliter med og finne byggenummer til den nykjøpte smiling'en min. Er den noen såm har en anelse på hvor jeg skal leite?

 

Er også intresert i og høre om erfaringer/tips og triks angående båten da jeg er helt fersk innafor seilbåter og seiling generelt.

Takker for alle mulige svar :)

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

setter pris på svar og informasjonen Huldra har lest en plass att det ble bygget rundt 160 stykk men antar att båter såmm alt annet kan også bygges bygges i mørket for registeret. virker jo såmm en solid konstruksjon men er ærlig talt litt nervøs for kjølen med i forhold til lang kjølere som foreksempel albin vega, i tilfelle grunnstøting. er dette noe og være bekymret for? har ingen plan om grunnstøting men såmm uerfaren seiler så ligger tanken i bakhodet. Tror denne båten er en båt såm kan fint legge ut på langtur?

slenger med ett bilde jeg.

Screenshot_20210223-212204.jpg

Link to post
Share on other sites

En tjommi har hatt en smiling de siste årene, og den har fått kjørt seg for å si det pent. Solid konstruksjon. Skal jeg påpeke noe negativt i forhold til lengre turer/opphold over lengre tid så må det være at den er ganske så smal. 2.30 eller der om kring, så salongen oppleves ikke som veldig romslig etter noen dager. Men vi har fint vært 3 stk på tur en uke uten å bli verken uvenner eller ha noen problemer. Yanmaren som står i er original og tusler og går som en klokke enda. 

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...