Miller Time Startet 17.April.2021 Link til dette innlegget Startet 17.April.2021 (redigert) Er det noen som har brukt Belzona på messingpropell for å glatte over de små «hullene» etter tæring? Er det noen som har en fremgangsmåte å anbefale? Etter råd fra Belzona as så har jeg bestilt Belzona 2311 og 2911 primer... Jeg har fått svar fra fra Huldra og NilsPils i en tidligere tråd at de hadde kjennskap til produktet. Redigert 17.April.2021 av Miller Time (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Har jobbet en del med belzona men det har været til gummi reparation. Det hæfter rigtig godt på de fleste materialer men jeg tror altså du bliver skuffet hvis du vil bruge det til reparation af en propeller.... Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Nå vet jeg ikke hvem Huldra er. Men Hulda har fått utført jobber med Belzona på ventilhus, flenser, pumpehus og impellere i sort stål, rustfrie stålkvaliteter, CuNiFe etc. med greit resultat. Forarbeidet var uansett blåsing til SA 2.5. Jeg kan ikke huske noen tilfeller der Belzona'en ramlet av. Måtte i så fall være på pumpeimpellere. Før jeg begynte, drev man å flikket på pumper til under 100 000 kroner. De røk uansett rett etter rep. av forskjellige årsaker. Mulig noe av det var Belzona-relatert. Jeg begynte å skifte ut disse småpumpene med nye. Generelt god erfaring med Belzona. Sitér dette innlegget Link to post
Miller Time Svart 17.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Beklager Hulda, men tror kanskje det var autokorrektur som slo inn... Takk for svaret! ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.April.2021 Link til dette innlegget Svart 17.April.2021 Tilgitt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Hulda skrev for 12 timer siden: Nå vet jeg ikke hvem Huldra er Nå er du beskjeden, vet ikke all som har hytte i fjellheimen hvem Huldra er. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.