erlend mb Startet 17.April.2021 Del på Facebook Startet 17.April.2021 Skal grunne og bunnsmøre. Kan man bare ta på maskeringstape før første strøk med grunning, og ta den av etter siste strøk med bunnstoff? Eller blir epoxy grunningen såpass hard, at maskeringstapen blir sittende fast, eller grunningen vil flake av når jeg drar den av? Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 17.April.2021 Del på Facebook Svart 17.April.2021 Jeg har alltid bare maskert en gang selv om det har blitt kjørt fullt program på ny båt. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Teresa Svart 18.April.2021 Del på Facebook Svart 18.April.2021 Knude skrev for 20 timer siden: Jeg har alltid bare maskert en gang selv om det har blitt kjørt fullt program på ny båt. Støttes. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.April.2021 Del på Facebook Svart 18.April.2021 Det finnes så elendig maskeringstape at vist det kjem ei regnbyge, eller sol, eller 2 strøk maling... så er nesten arbeidet ødelagt. Og så finnes det råsterk og til og med armert tape som fint kan stå til arbeidet er ferdig uansett vær. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
HiWard Svart 18.April.2021 Del på Facebook Svart 18.April.2021 Maskerer en gang, bruker den blå som de har på Maxbo og andre steder, gjerne 3-4 cm bred Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.