Honduras Startet 18.April.2021 Link til dette innlegget Startet 18.April.2021 (redigert) I båthavnen jeg ligger er det normalt felles utsetting av alle båter på en gang. En bekjent melder at i hans båthavn må de nå sette ut kun en eller to båter pr dag, da felles utsetting med innleid kran er å anse som et arrangement og dermed ulovlig under dagens regler. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Trenger ikke hundre innspill om hvor teit dette eventuelt er, vil bare ha en avklaring rundt jus og regelverk. Dumt om Politiet dukker opp halvveis og drar fram bøteblokka. Redigert 18.April.2021 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Swingswong Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Man avtaler en tid der din båt skal settes ut. Så er du ved båten og den blir løftet ut. Kan vel ikke kalles arrangement. Om opplegget er at alle står i klynge å roper ta meg-ta meg, så kanskje det. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Slik båtutsett blir gjennomført hos oss mener jeg så absolutt det blir som et arrangement. Uansett burde smittefaren veie tyngre enn faren for bøter synes jeg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 18.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Smittefaren utendørs er vel kontrollerbar med munnbind, avstand og hansker osv, så er vel mer det organisatoriske som er greit å få belyst. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
pipe Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Honduras skrev for 2 timer siden: vil bare ha en avklaring rundt jus og regelverk. Dumt om Politiet dukker opp halvveis og drar fram bøteblokka. Det tror jeg du ikke vil få noe klart svar på her inne. Skulle dette være ett arrangement så er det de som holder det som blir holdt ansvarlig ref Solberg saken. Antagelig vil dette kanskje bli sett på som ett arrangement hvis dere spør kommunen men i fra det til att politiet kommer å bøtelegger alle i havnen er meget lite trolig. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Ha forskjellig tidspunkt folk skal møte opp på. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Code0 Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 Ring din kommunes Coronatelefon for avklaring. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 18.April.2021 Link til dette innlegget Svart 18.April.2021 enslagsgjest skrev 1 time siden: Ha forskjellig tidspunkt folk skal møte opp på. Riktig , slik organiserte de det i min båtforening..alle får et strengt tidsskjema de skal møte opp på.. Vi har nær 200 båter i foreningen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.