mrmartin123 Startet 19.April.2021 Del på Facebook Startet 19.April.2021 hei, jeg er på utkikk etter en autopilot til min nidelv 24, men jeg har ikke hydraulisk styring, er det noen alternativer uten hydraulisk styring? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.April.2021 Del på Facebook Svart 19.April.2021 Raymarine har elektriske sylindre for formålet Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.April.2021 Del på Facebook Svart 19.April.2021 https://www.maritim.no/raymarine-evolution-pilotpakke-for-mekanisk-styring Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 19.April.2021 Del på Facebook Svart 19.April.2021 Det var ikke rare rorkulten, så usikker på om du kan bruke ordinær rorkultpilot, men de finnes hvertfall. ST1000 / ST 2000 feks. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 19.April.2021 Del på Facebook Svart 19.April.2021 Om du finner en gammel Autohelm 3000 så kan du ha denne på rattet. Jeg har en sånn i min båt, med wirestyring. Men de begynner å bli skjeldne å finne da.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
enslagsgjest Svart 19.April.2021 Del på Facebook Svart 19.April.2021 mrmartin123 skrev for 4 timer siden: men jeg har ikke hydraulisk styring, er det noen alternativer uten hydraulisk styring? Hvis du har hørt om noe som heter seilbåt før, så er det ikke så mange av de som har hydraulisk styring. Slik jeg ser det har du noen alternativer 1. Rattpilot 2. Billig rorkultpilot (merk. Må tas av for hver gang den brukes) 3. Lineær autopilot (dyrt) 4. Konvertere til hydraulisk styring Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.