Tore Harang Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Hei. Hvem kan sjekke riggen på seilbåten min som ligger i Tromsø? Tror ikke dette er gjort på mange år. Har selv eid båten kun i 1 år, men føler at dette bør sjekkes. Tore 0 Quote Link to post
avmønstret5 Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Jeg vil kanksje ha spandert på meg arbeidet å ta den ned for kontroll. En prat med noen i seilforeningen i byen vil sikkert kunne gi deg noen tips. Lykke til 0 Quote Link to post
Hulda Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Jeg tror det beste du kan gjøre er å ta kontakt med Tromsø Seilforening. En herre ved navn Arve Farstad kjøpte i 1995 vår seilbåt Sylfiden. Sist gang jeg hørte fra Arve var i 1998. Den gangen jobbet han i teknisk avdeling ved universitetet i Tromsø eller regionsykehuset i Tromsø, og var slik jeg forstår korrespondansen et ivrig medlem av seilforeningen. På meg virker det som om Trømsø Seilforening var/er meget aktiv. Og Arve er en meget jovial person. 0 Quote Link to post
Tore Harang Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 Takk for svarene. Skal sjekke med seilforeninga. Snakkes ;-) 0 Quote Link to post
Recommended Posts