Bitteliten Startet 20.April.2021 Del på Facebook Startet 20.April.2021 Har en slik i RIBen. har ikke vært helt happy med skjermens presisjon, dvs vanskelig å treffe sted på skjermen. tok en skjerm kalibrering, og nå ble alt håpløst. Eneste stedet jeg treffer rett er ved OK på oppstart. Kommer ikke inn i noen menyer for å resette skjerm. Eneste stedet den registrere trykk er « marker» nederst i midten noen tips om hvordan dette kan ordnes? Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 20.April.2021 Del på Facebook Svart 20.April.2021 Google gav meg denne linken - aner ikke om det vil hjelpe i ditt tilfelle, men kan jo være et forsøk verd: https://www.justanswer.com/gps/bgdlz-gpsmap-721xs-touch-screen-playing.html It sounds like your device needs a screen calibration. Power on the chartplotter As soon as Garmin appears, press and hold anywhere in the black area that covers most of the screen, for 20-30 seconds Once the screen changes, follow the directions to calibrate Press the OK button to return to the Home screen Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Bitteliten Svart 20.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2021 Utfordringen var at kalibreringen var så feil at jeg ikke kom inn i menyen.... jeg fikk hjelp fra Seatronic. De fant dette oppsettet (se bildet) 721 og 741 er like. Alternative touch screen calibration funket. også fant jeg ut i kveld, etter å ha tatt med plotteren hjem og kjørt den på kjøkkenet at sporloggen var 100% full. Dette gjorde at plotteren ble veldig treg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.