Flybridge Startet 21.April.2021 Del på Facebook Startet 21.April.2021 Jeg har hatt Tiki Navionics Gold som kartplotterprogeram på PC min i mange mange år og er meget fornøyd. Fikk mye fin support i den første tiden etter at jeg tok det i bruk. Men siden har det funket så godt at jeg ikke har hatt behov for mer support. Men så "crashet" laptopen og jeg måtte formatere harddisken for å få den igang igjen. Installerer Tiki Navionics på nytt, men nå viser den error-melding når jeg legger inn lisens-nummeret mitt Finner ikke ut hva jeg gjør galt. Og Fred W. Jenssen som er utvikler og selger av dette progammet, svarer ikke på henvendelser. - Jeg lurer på om han "finnes" ennå, da det er noen år siden jeg var i kontakt med ham sist. Er det noen som bruker dette programmet eller annet program fra Tiki og vet om firmaet finnes ennå? Eller kanskje noen som vet hva jeg gjør "feil" når jeg skal installere på nytt. Viggo fra Narvik https://www.tikinavigator.no/netshop/default.htm Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Roger jo Svart 21.April.2021 Del på Facebook Svart 21.April.2021 Merkelig da er noe er galt, Tar han ikke telefonen heller snakket med Fred for 6 mnd siden om Pro. Har du spørsmål eller trenger support, kan du ringe meg på tlf. 941 92 624 - mellom kl. 13:00 og 23:00 - alle dager. Eller sende en epost til tiki@tikinavigator.no Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Flybridge Svart 22.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2021 Jeg har både prøvd å ringe og og lagt igjen melding på tlf.svarer og send epost. Men foreløpig ingen respons. Har hatt slik god support fra ham før, at det er nesten som man tror at det er noe "galt" Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.