Jump to content

Tiki Navionics Gold, norsk kartplotterprogram for PC, selger svarer ikke


Flybridge

Recommended Posts

Jeg har hatt Tiki Navionics Gold som kartplotterprogeram på PC min i mange mange år og er meget fornøyd. Fikk mye fin support i den første tiden etter at jeg tok det i bruk. Men siden har det funket så godt at jeg ikke har hatt behov for mer support.
Men så "crashet" laptopen og jeg måtte formatere harddisken for å få den igang igjen. Installerer Tiki Navionics på nytt, men nå viser den error-melding når jeg legger inn lisens-nummeret mitt Finner ikke ut hva jeg gjør galt.
Og Fred W. Jenssen som er utvikler og selger av dette progammet, svarer ikke på henvendelser. - Jeg lurer på om han "finnes" ennå, da det er noen år siden jeg var i kontakt med ham sist.
Er det noen som bruker dette programmet eller annet program fra Tiki og vet om firmaet finnes ennå? Eller kanskje noen som vet hva jeg gjør "feil" når jeg skal installere på nytt.

Viggo fra Narvik
https://www.tikinavigator.no/netshop/default.htm

 

Hilsen: Capitan of Canopus

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...