Campingcruisern Startet 22.April.2021 Del på Facebook Startet 22.April.2021 Jeg lurer på om det er noen som vet hvor man finner gummipakninger til å ha mellom skruehodet og plexiglass på vinduer. A la slik man bruker på plastglass tak over hagestuer og lignende. (bare de har noe metallgreie på seg. Jeg leter kun gummi) Kommer bare opp pakninger til rørlegging og slikt når jeg søker 😝 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.April.2021 Del på Facebook Svart 22.April.2021 Kjøp deg en pakke Biltema 87-816. Plukk pakningen av de skruene du har behov for. Pælm resten. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 22.April.2021 Del på Facebook Svart 22.April.2021 (redigert) @Hulda Det virker som noen allerede har vært å plukket av alle pakningene fra skruene du anbefaler... Redigert 22.April.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.April.2021 Del på Facebook Svart 22.April.2021 Legg til et ettall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.