superman Startet 23.April.2021 Del på Facebook Startet 23.April.2021 Jeg har en Balmar 6-serie som skal inn i en Yanmar. Den er kjøpt brukt, og mangler fôring fremme og har en 6mm fôring bak. Hullet er 10mm både fremme og bak, og jeg har behov for 8mm foring til begge. Er det noen som vet hvor man får kjøpt sånn i Bergensområdet? Selv Becker har det ikke på lager, og da er jeg litt tom for idéer. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.April.2021 Del på Facebook Svart 23.April.2021 (redigert) Gå til en rørlegger og kjøp en stomp 10mm utvendig med 1mm gods. Redigert 23.April.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
superman Svart 23.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2021 Det var ikke dumt. Jeg forsøker det! Sitér dette innlegget Link to post
superman Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Funket som fjell. Tidenes forslag, og flaut å ikke komme på det selv! Takk @Roger jo Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 superman skrev 47 minutter siden: Funket som fjell. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.