Inframoflag Startet 25.April.2021 Del på Facebook Startet 25.April.2021 Tenkte å bytte drev på min Fjord 930cc med en aqad41a da det har grå olje og lager litt lyd og vibrerer en del. Jeg har et 290 dp-a med 1.95 utveksling. Tenkte å høre her om noen vet om jeg kan bruke et 290dp-e drev. Ser ut som om øverdelen er helt lik som på mitt. Eller kanskje jeg må skifte transom også? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 25.April.2021 Del på Facebook Svart 25.April.2021 (redigert) Passer ikkje. Du må bytte transomen også. Første generasjon fra 1985 til april 1991. : 18mm opphengsbolter. Fjærer og haker holder drevet ved reversering. 3,5 toms eksosrør lys gråhvit farge. Andre generasjon: fra april 1991 : 25mm opphengsbolter, Fjærer og haker er borte . Eksosrøret innvendig er 4 toms og har grønn farge. Redigert 25.April.2021 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.