Jump to content

Yamarin 76 DC - landstrøm, bryters funksjon og dusj på badeplattform


andwu

Recommended Posts

Hei

 

Jeg holder på å gjøre meg kjent med min Yamarin 76DC 2008 mod og har et par helt sikkert dumme spørsmål:

 

1) Når jeg kobler til landstrøm fungerer ikke lampene om bord, og kjøleskapet feilvarsler om at det er feil spenning. Hva kan dette komme av? Finnes det en oppskrift på hvordan man kobler til landstrøm riktig? Se vedlagte bilde. 
 

2) Lades batterier automatisk når jeg kobler til landstrøm eller på jeg gjøre noe mer (skru på noe for eksempel)?

 

3) I bryterpanelet under de to røde hovedsikringen er det en knapp med noe som ser ut som en lampe på (se vedlagte bilde). Hva slags funksjon har denne)? Det kommer en kort «durelyd» når jeg skrur den på. 
 

4) Jeg får ikke dusjen på badeplattformen til å fungere. Er det noe jeg må trykke på eller lignende utover å skru på hovedsikringen og direct supply-knappen? Virker ikke som det er vanntrykk i det hele tatt. Vannet i vasken funker fint. 
 

På forhånd takk for all hjelp!

0D44E954-9A42-4CF3-AFCB-5E8F5B8AC2D7.jpeg

382CA6D1-B524-4250-8736-6E973D92796B.jpeg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...