tiestot Startet 28.April.2021 Del på Facebook Startet 28.April.2021 Vurderer og kjøpe denne nye DF 25 uten powertrim og el start med rorkult. lurer på om noen hær inne kjenner til denne motoren. alterantivet er yamaha sin nye 25 men det er problemer med og skaffe de. lurer på om det er kjente feil pluss og minus?? skal stå på en Pioner avtive er planen Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 28.April.2021 Del på Facebook Svart 28.April.2021 (redigert) Tror ikke noen motorer idag er spesielt dårlig eller bra for den saks skyld. Jeg har hatt to stk Suzuki påhengere selv 6 og 9,9 HK, og de var knallgode begge to. Har Yamaha nå, den er også helt grei ( dog tungstartet og vanskelig å få til å gå når det er kaldt som nå) Mulig annenhåndsverdien på Yamaha er noe høyere, men det er jo snakk om "småpenger" i dette segmentet. Det du bør vektlegge mest er forhandler/deler/service tilgjengelighet og kvaliteten på de tjenestene i ditt område. Det er nok mye mer varert kvalitet der enn kvaliteten mellom de forskjellige motormerkene. Jeg hadde ikke nølt med å kjøpe en Suzuki påhenger igjen, scorer vel nokså bra på tester også mener jeg å ha sett. Redigert 28.April.2021 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Teresa Svart 28.April.2021 Del på Facebook Svart 28.April.2021 nomen skrev for 3 timer siden: Det du bør vektlegge mest er forhandler/deler/service tilgjengelighet og kvaliteten på de tjenestene i ditt område. Det er nok mye mer varert kvalitet der enn kvaliteten mellom de forskjellige motormerkene. +1 Sitér dette innlegget Link to post
tiestot Svart 29.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2021 Kjøttmeis skrev for 16 timer siden: +1 Hei joda både yamaha og suzuki har vi bra sercive på i Tromsø problemet er og skaffe motor til årets sesong ser det ut som :(. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 29.April.2021 Del på Facebook Svart 29.April.2021 «Den er like bra som den er vedlikeholdt» 😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.