Talex Startet 28.April.2021 Link til dette innlegget Startet 28.April.2021 Gammel Yamaha 15A 651. Gikk helt fint med full fart rett før. Startet opp igjen etter 1 time, og da går det såvidt fremover før den plutselig går rett opp på full fart. Slipper jeg gassen så er det samme igjen. Noen som veit hva det kan være ? Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 28.April.2021 Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 Start med å sjekke plugger og ledninger? Sitér dette innlegget Link to post
Talex Svart 28.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 Ok. Helt nye plugger men skal sjekke. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 28.April.2021 Link til dette innlegget Svart 28.April.2021 Jeg tipper på at en forgasser-rens vil hjelpe. Høres ut som tett/halvtette dyser i mellomområdet. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Talex Svart 29.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2021 Takk. Tror det er det som er prob. Får ikke tak i pakninger lenger så må lage selv. Vet du hvor tykt pakningsark jeg skal bruke ? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 30.April.2021 Link til dette innlegget Svart 30.April.2021 Talex skrev for 18 timer siden: Takk. Tror det er det som er prob. Får ikke tak i pakninger lenger så må lage selv. Vet du hvor tykt pakningsark jeg skal bruke ? 1-2 mm bør holde hvis det er mellom gasser og motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.