Jump to content

Lanterner - Kan noen hjelpe sedna ?


bliss X

Recommended Posts

Seilbåten Sedna http://www.sedna.no/ er nå i full gang med forberedelser for overfart til Caribien (ARC). www.sedna.no vil bli oppdatert de nærmeste dagene (venter en CD i posten) , og jeg kommer til å legge ut en logg med hyppige rapporter fra selve overfarten.

 

Rapportene vil komme via kortbølgesenderen ombord.

 

Jeg har mottatt følgende spørsmål fra kapteinen på Sedna, og håper noen har tips å komme med:

 

Vet du om noen hjemme som har tricolor led (diodelys) lanterner?. Vet du hva de heter (produsent) og importør? Får ikke tak i det her nede, og tenkte at jeg skulle få en av mannskapet til å ta det med nedover. Han har ikke funnet noen som har tricolor versjonen. Ellers så har jeg hørt at det finnes noen led pærer som kan benyttes i de vanlige navigasjons lysene og da har jeg samme spørsmål angående disse (produsent og importør).

 

PS! Håper ikke denne tråden "sporer av", da dette haster litt å finne ut av.

:sailing: Lasse

Link to post
Share on other sites

Vet du om noen hjemme som har tricolor led (diodelys) lanterner?. Vet du hva de heter (produsent) og importør?

PS! Håper ikke denne tråden "sporer av", da dette haster litt å finne ut av.

 

Gaelforce i Storbritania har disse....

 

Bilde

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...