Jump to content

Billig båt...., hmmm NOT


olpi

Recommended Posts

Skjønner heller ikke helt det hovedbildet. Men.. bortsett fra det så reagerte ikke jeg negativt på den annonsen. Mye jobb selvfølgelig, men mye muligheter også. Hengeren er faktisk verd endel kroner den også.

Har dog ikke helt sansen for at andres salgs annonser blir "Hengt ut"! :nono:

Redigert av smiley (see edit history)

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Jaja, veien til et langt varmere sted er brolagt med gode forsetter.....

 

Ser av det ene bildet i annonsen at kona er lett skeptisk. Ser for meg mannen som argumenterer: Bare noen plater her, et par stoler der, litt instrumentering, motor og drev , så skal du få maaaaaange laaaaange deilige dager i solen neste år kjære.

 

Også dalte kanskje interessen, arbeidslysten, pengene e.l. Jaja, hap shittens..........

Link to post
Share on other sites

Annonsen er helt grei den. Hvis noen er så dumme at de drar for å se på båten, og tror det er båten på hovedbilde til den prisen burde man kansje stikke fingeren i jorda og holde den der lenge.

Slutt å henge ut andres anonnser. ( så fremt at det ikke er noe kriminelt med dem)

Link to post
Share on other sites

Annonsen er helt grei den. Hvis noen er så dumme at de drar for å se på båten, og tror det er båten på hovedbilde til den prisen burde man kansje stikke fingeren i jorda og holde den der lenge.

Slutt å henge ut andres anonnser. ( så fremt at det ikke er noe kriminelt med dem)

Da var det voldsomt da, han ber jo om å bli kommentert med et slikt hovedbilde. Om du mener det er å henge ut så må du gjerne mene det, jeg er uenig.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...