joern-eo Svart 18.April.2024 Link til dette innlegget Svart 18.April.2024 @dieselfan Jeg har full forståelse for din situasjon. Myndigheter kan til tider være usedvanlig vanskelige, det tror jeg de fleste kan være enige om. Spesielt i mindre kommuner der noen kjenner noen i forvaltningen. Da blir det fort forskjellsbehandling. Min kommentar var primært rettet mot det å lage (ulovlig) brygge og å gjøre alt mulig for å få det til å være båt.. Billedeksemplet lengre opp i tråden viser hvor ille det kan være. En holme der allmenheten er fullstendig fortrengt. Om det ble trenden ville det snar ikke være områder der de uten brygge/moring etc kan finne seg en plass for en natt eller to. Alle ønsker ikke å ligge i store havner med all den støyen som er der... Når det er sagt er jeg glad for at det generelt sett er glad for restriksjoner på all bygging i strandsonen. Det blir ikke mer av den... Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.April.2024 Link til dette innlegget Svart 18.April.2024 joern-eo skrev 30 minutter siden: Billedeksemplet lengre opp i tråden viser hvor ille det kan være. En holme der allmenheten er fullstendig fortrengt. Om det ble trenden ville det snar ikke være områder der de uten brygge/moring etc kan finne seg en plass for en natt eller to. |Her har vi helt sammenfallende syn på sakene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.