jepp. Startet 2.Mai.2021 Del på Facebook Startet 2.Mai.2021 Hei. jeg skal fylle ca900l diesel på båten min og jeg er på tur fra Flekkefjord til Drøbak. hvor er det billig normalt å fylle ? Tank bil eller bensin stasjon ? takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 BLM transport har dieselutsalg i Drøbak og son. De pleier å være rimelige, samtidig som de skal ha god kvalitet på dieselen. Sitér dette innlegget Link to post
Lom Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Vallø ved Tønsberg bruker å være rimelig. 11.74 på Framnes, Sandefjord i går. Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 11,74 er jo ikke så billig eller? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Horten 9,49 og Engelsviken 9,99 for et par dager siden. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
jepp. Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 9.99 på Hasseltangen mellom Arendal og Grimstad Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lom Svart 2.Mai.2021 Del på Facebook Svart 2.Mai.2021 Prisen på diesel i Sandefjord ikke ment som forslag til billig plass å fylle.😊 Sitér dette innlegget Link to post
Ken74 Svart 22.Mai.2021 Del på Facebook Svart 22.Mai.2021 Nevlunghavn har billig diesel. Tror det var 9.90 jeg betalte der for en måned siden. Var billigste stedet jeg fylte forrige sommer. Han som driver det sa i april at han skulle holde så lave priser han klarte også i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 22.Mai.2021 Del på Facebook Svart 22.Mai.2021 Nevlunghavn ble det rapportert om 10.49kr den 13 Mai.. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Jeg anbefaler pumpepriser.no. Bruk den til å finne priser og fyll inn med de prisene du ser. Opprett bruker så kan du velge favoritter. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Gerhard skrev 1 time siden: Jeg anbefaler pumpepriser.no. Bruk den til å finne priser og fyll inn med de prisene du ser. Opprett bruker så kan du velge favoritter. Den siden er lite oppdatert. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Bjørn Løvjomås skrev On 2.5.2021 at 18.26: 9.99 på Hasseltangen mellom Arendal og Grimstad 11.99 sist helg på Hasseltangen Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gerhard Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Okkaby skrev for 6 timer siden: Den siden er lite oppdatert. Å? Ikke i mitt område. Her er alle de nærmeste registrert. Det viktigste er at det er en side som raskt ga meg informasjon jeg trengte og den er lett å registrere priser på. Håper den blir oppdatert og brukt over hele landet. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 23.Mai.2021 Del på Facebook Svart 23.Mai.2021 Gerhard skrev 1 time siden: Å? Ikke i mitt område. Her er alle de nærmeste registrert. Det viktigste er at det er en side som raskt ga meg informasjon jeg trengte og den er lett å registrere priser på. Håper den blir oppdatert og brukt over hele landet. Gerhard Her i området var prisene fra i fjor. Å ikke i nærheten av og værre rett. Mistener det er ganske så få folk som kjenner til denne siden. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Vrod Svart 10.Juli.2021 Del på Facebook Svart 10.Juli.2021 Nevlunghavn kostet avgiftsfridiesel 10,49 pr liter kl.10.30 den 9.07.2021 Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.