tom Cognac Startet 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2021 Som overskriften sier: Er det noen her på forumet som vet om en sveiser eller et verksted i Østfold som vet å jobbe med rustfrie rør (22mm)? Jeg skal ha ny lanternemast til båten min og trenger en som kan lage den! Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Komodo Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Hadde ikke du en avtale med en kar på det der? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
NovaMan Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Kato Haugen i Rustfritt AS. 416 73 949. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Aaby Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Flere mekaniske verksteder i Halden som driver med rustfrisveising. Ikke tlfnr i hue. mvh Bernt Aaby m. nyinnkjøpt Risør-sjekte i fjor, m FM-s-15 som gikk utmerket da jeg tok den opp, men nektet å starte i år. Resultat: Ny coil, ny mekanisk laderegulator, ny kondensator, ny oljeføler, nye ledninger rund baut, nye stifter, ny plugg. Hadde greid seg med nye stifter og justering av disse. Men noe skal en bruke penger på i disse corona-tider... Forrresten - da den til slutt startet, røyk eksosslangen ved manifolden og vakuumrøret datt plutselig ut av hullet sitt da eksosslangen skulle løsnes. Men - jeg har det beste håp om å få alt sammen sammen igjen, m tilhørende justeringer og gleder. Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Komodo skrev 1 time siden: Hadde ikke du en avtale med en kar på det der? Joda, det hadde jeg, men jeg ble litt usikker på ham Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Bernt Aaby Svart 2.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Iversens Mekaniske AS www.iversens-mekaniske.net Halden mvh Bernt Aaby Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 2.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2021 Bernt Aaby skrev 50 minutter siden: Iversens Mekaniske AS www.iversens-mekaniske.net Halden mvh Bernt Aaby Takker - har sendt e-post Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.