Taxi Startet 5.Mai.2021 Del på Facebook Startet 5.Mai.2021 Heisann Jeg lurer på om det er noen her inne som kan hjelpe meg med koblingskjema for forvarmer til Perkins 4108? Eller kan forklare hvordan man kobler en slik en? Sitér dette innlegget Link to post
Taxi Svart 11.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2021 jeg har nå koblet riktig. Motor er fremdeles vanskelig å starte dagen etterpå. Kan retur på diesel lage problemer hvis det kommer luft inn i via retur? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 11.Mai.2021 Del på Facebook Svart 11.Mai.2021 (redigert) Ja, lekkasje på retur kan gjøre motor tungstartet. Dieselsystemet må være tett. Redigert 11.Mai.2021 av Mort1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 12.Mai.2021 Del på Facebook Svart 12.Mai.2021 Regner med du har sett denne: https://www.youtube.com/watch?v=NeDvCVS38hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.