PanzerHans Startet 5.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2021 Har vasket litt i motorrommet med varmt vann og Zalo i min nyervervede båt og skal til å pumpe vannet ut av kjølen. Men det bare putrer i slangen. Kikker litt på pumpa og pilene ser ut til å peke feil vei! Er det noen som kan bekrefte at den er montert opp/ned? Slangen som viser går til kjølen. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2021 Ja, ved første øyekast og uten å kjenne pumpen vil jeg hevde at den er montert feil. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Trawler 42 Svart 5.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2021 Det er to piler på pumpens blå del, de viser retningen vannet skal gå ! Altså; stussen som går inn i skottet har pil som går inn i pumpen (vannet skal fra kjøl og inn her) Andre siden har pil ut av pumpen, vannet skal ut av båten her ! Så snu det hele og alt skal virke fint ! Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
PanzerHans Svart 5.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2021 Nå er det snudd og virker. Supert at jeg ikke fant utav det på en være måte Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 5.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2021 Så bra ! Da er båt turen plutselig mye tryggere Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.