ErikBR94 Startet 10.Mai.2021 Del på Facebook Startet 10.Mai.2021 Hei folkens. Har kjøpt meg en roterende poleringsmaskin fra Makita. Ser det følger med en stk lammeullspad til maskinen. Jeg har en 20 fots daycruiser og lurer på om en pute holder til hele båten. Såklart må den gjøres rein, men etter hvor lang tid? Tåler putene mer dritt enn en skumpad? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Den holder ikke hele båten. Jeg pleier å ha to bøtter med varmt vann. Så vasker jeg padden når jeg har polert litt. La maskinen gå på litt turtall slik at vannet spruter av og så trykker du den ned i et håndkle for å tørke litt ekstra. Så er den klar igjen. Tar ikke så mange minuttene. Jeg vasker den etter ca 1m2 polering. Sitér dette innlegget Link to post
ErikBR94 Svart 10.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Ålreit, takk! Hvor handler du og hvilke pader bruker du? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Jeg bruker ull og litt harde skumputer om hverandre. Kjøpes der man får bilpleieprodukter. Om maskinen bare roterer så vær forsiktig over kanter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.