ErikBR94 Posted May 10, 2021 Share Posted May 10, 2021 Hei folkens. Har kjøpt meg en roterende poleringsmaskin fra Makita. Ser det følger med en stk lammeullspad til maskinen. Jeg har en 20 fots daycruiser og lurer på om en pute holder til hele båten. Såklart må den gjøres rein, men etter hvor lang tid? Tåler putene mer dritt enn en skumpad? Quote Link to post
Swingswong Posted May 10, 2021 Share Posted May 10, 2021 Den holder ikke hele båten. Jeg pleier å ha to bøtter med varmt vann. Så vasker jeg padden når jeg har polert litt. La maskinen gå på litt turtall slik at vannet spruter av og så trykker du den ned i et håndkle for å tørke litt ekstra. Så er den klar igjen. Tar ikke så mange minuttene. Jeg vasker den etter ca 1m2 polering. Quote Link to post
ErikBR94 Posted May 10, 2021 Author Share Posted May 10, 2021 Ålreit, takk! Hvor handler du og hvilke pader bruker du? Quote Link to post
Swingswong Posted May 10, 2021 Share Posted May 10, 2021 Jeg bruker ull og litt harde skumputer om hverandre. Kjøpes der man får bilpleieprodukter. Om maskinen bare roterer så vær forsiktig over kanter. Quote Link to post
Recommended Posts