Jollybobb Startet 10.Mai.2021 Del på Facebook Startet 10.Mai.2021 Hei. Har en gammel men lite og pent brukt Evinrude 1986 modell 2 takt, 2 cyl påhengsmotor. Da jeg tok båten ut på vannet, startet den lett og virket som normalt. Da jeg satte den i gear og ga på, gikk den helt fint i 10..15 sekunder så begynte den å gå på en cyl. Når jeg slakket av på gassen, kom begge i drift og når jeg ga på, datt den ene cyl ut igjen. Tok båten på land og kjørte den med vannslange tilkoblet kjøling. Da gikk den normalt på begge cyl selv om jeg ga full gass. Prøvde mange ganger. Tok den ut igjen og det hele gjentok seg. Er det noen som vet noe som kan være meg til hjelp hadde jeg blitt veldig glad? Mvh jon Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Plugger pluggkabel og coil kan oppføre seg slik med belasning Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Muren Motorsport Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Som sakt over. Og desse motorene har det med å få sprekker i coilene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.