Jon-Kåre Startet 6.November.2005 Del på Facebook Startet 6.November.2005 Kunne hvert artig å vite hva man er ute etter ved alarm, som trebåteier vet jeg at stiger vannet noe mere en normalt slik at båten ligger tyngre i vannet en normalt kan ting begynne å skje fort. Av den grun vil jeg varsles hvis vannet kommer over et vist nivå. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 innbrudd, tyveri, gps sporing, brann, vann i båten, volt på batteriene, slås av og på via sms, varsling via sms. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 Kort sakt ALT som er muligt Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 innbrudd, tyveri, gps sporing, brann, vann i båten, volt på batteriene, slås av og på via sms, varsling via sms.Koster ca 12000 ferdig montert Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.November.2005 Del på Facebook Svart 6.November.2005 innbrudd, tyveri, gps sporing, brann, vann i båten, volt på batteriene, slås av og på via sms, varsling via sms. Det må være som Bitteliten (les kjempestor ) sier. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Helge Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 ALLE tre, pluss kanskje enda noen til. Vanskelig å måtte velge KUN EN mellom disse tre ! Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Marwin Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 Enig med Helge! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Batdilla Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 Ingen av alternativene passet meg. Primært er: Innbrudd, vanninntrengning og brann. Dette varslet pr. SMS. Sekundært kommer mulighet til å kommunisere med anlegget via SMS for å kunne sjekke f.eks. batteritilstand o.l., samt mulighet til å kunne slå av og på ting. Kommer til å gå for begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 Passet ikke meg heller. Skal montere SMS i løpet av næreste framtid, og det eneste jeg er skal ha er: 1) Vann i kjølsvinet 2) Mangel på landstrøm Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 For meg er det viktigst å få varsling pr. SMS ved tyveri. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
D5LA Svart 7.November.2005 Del på Facebook Svart 7.November.2005 Har planer om å instalere alarm. Skal i såfall ha magnetkontakt på dør og luke, nivåalarm for vannstand, alarm ved utkopling av landstrøm og temperatur alarm. Alarmene skal sendes som sms melding med mulighet for styring av releer ved oppringing. Ser for meg alarm fra Noby, CA - 10. og GSM - 4 nummersender. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.November.2005 Del på Facebook Svart 8.November.2005 Har planer om å instalere alarm. Skal i såfall ha magnetkontakt på dør og luke, nivåalarm for vannstand, alarm ved utkopling av landstrøm og temperatur alarm. Alarmene skal sendes som sms melding med mulighet for styring av releer ved oppringing. Ser for meg alarm fra Noby, CA - 10. og GSM - 4 nummersender. Har også vurdert å koble en GSM sender opp mot min alarm. Vet du prisen på GSM4? Trenger m.a.o. ikke alarm, men kun en GSM sender som trigges av alarmen. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 9.November.2005 Del på Facebook Svart 9.November.2005 Som eier av liten båt med "populær" motorstørrelse (90hk) er det helt klart tyveri / sporing som er interressant. Båten står normalt på henger, så innvendig vannstand er forhåpentligvis konstant lav. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.