henanw Startet 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2021 Jeg har en maxi 77 som jeg ryddet i og fant noe utstyr (se bilder). Fant en Fish ID 128 (Eagle) og en Garmin 178C sounder som jeg vurderer å selge. Har googlet litt og forstår at dette utstyret kan være gammelt(?) og lurer på verdien av dette hvis jeg skal selge det. Finner veldig lite om det. Har selv ikke brukt utstyret (eid båten i 2 år, fulgte med) og kan svært lite om oppkobling og bruk av dette utstyret (ikke hatt behov for noe av det uansett). I tillegg fant jeg en svart ting med rød/svart ledning som jeg ikke vet hva er. Noen som vet hva dette kan være? Gammelt ekkolodd? Og den hvite runde dingsen, en gammel gps-antenne? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 Etter mitt syn snakker vi om el avfall. Ett ekkolodd er billig å kjøpe nytt mens kartplotteren har kart som det ikke har vært mulig å oppdatere siden 2010. Mulig den er verdt noe hvis man finner riktig kjøper Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 17.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2021 Det andre er vel en vanlig vannpumpe til bruk mellom vanntank å kran i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.