omhI Startet 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2021 Hei Er alle plastrør rett koblet på tanken til min Wallas 1800 Jeg hadde en skikkelig vårrengjøring i båten og tanken til min Wallas ble kastet litt rundt..... Håper noen kan hjelpe meg ? Det klare som ligger oppå tanken - er det for lufting ? eller skal det kobles noe sted ? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 Sort rør retur ,hvitt må ned i veske i tank klart rør lufting Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 16.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 mawilu skrev 1 minutt siden: Sort rør retur ,hvitt må ned i veske i tank klart rør lufting SUPERT Da stemmer det jo. Takk mawilu :) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 Men OBS, den svarte slangen skal bare så vidt nedi korken, den skal IKKE ned i væsken. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
gt19 Svart 16.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 Og like viktig at det ikke er "vannlås" på returslangen(sorte) Sitér dette innlegget Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI Link to post
omhI Svart 16.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2021 takker ! Da sjekker jeg den svarte ledningen: 1) ikke ned i væsken 2) ikke vannlås. Går raka veien ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.