Mageil Startet 16.Mai.2021 Del på Facebook Startet 16.Mai.2021 Heisann! Er en båt jeg er veldig interessert i, og som alt virker fint. Men den har denne skaden. Er det noe farlig? Og er det stor jobb å fikse? Båten er ellers fin. Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
erlend mb Svart 16.Mai.2021 Del på Facebook Svart 16.Mai.2021 hvor er det på båten? over eller under vannlinja? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Mai.2021 Del på Facebook Svart 16.Mai.2021 Hvis det er rett under fenderlista, sånn som det ser ut som, så er det ikke farligt Men det ser ut som det er knusningsskade, så burde slipe vekk gelcoat'n, se åssen glassfiberen ser ut og om det burde støpes på nytt, så på med ny gelcoat. Hvis man ser bort ifra herdetiden, så er det vel fiksa på 2-3 effektive arbeidstimer Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 16.Mai.2021 Del på Facebook Svart 16.Mai.2021 Ser ikke ut som noe stor skade det der, men kan ko være en liten knusningsskade. Hvis dette er en båt du har lyst på hadde jeg i allefall ikke latt meg stoppe av den skaden. Fult fiksbart👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.