Jump to content

Hvilken "Walk around" båter fins?

Chris-Oslo

Recommended Posts

Vi vurderer å oppgradere fra vært 18fts bowrider til noe i 20/21fts området. Fartsområde er Indre Oslofjord. Ideen er å har et stedfolk kan sitte hvis det regner uten at vi har store planer om å overnatte i båten, sa båter som Oceanmaster 630 WA, Northmaster 645, Coaster 640 SC og Uttern s65 frister. Uttern er favoritten en sa lenge der man få en mye mer anvendelige cabin. Men jeg sliter med å søker meg frem til andre båter i den klasse - er det flere vi bør vurdere? Har noen erfaringer med noen av de overnevnte båter å deler? 

Takk for hjelpen 

Chris 

Sjekk Nimbus Nova

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Whiteshark har, eller har hatt noen slike modeller. Et båtmerke jeg har et godt forhold til etter eierskap av en slik i en del år (for en stund siden). 

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!