Ask Startet 18.Mai.2021 Del på Facebook Startet 18.Mai.2021 Hei Eg har heimekontor i båten. Eg har nokre liter brukt frityrolja. Er det ein god ide å hella denne olja i tanken til Dickinson Newport oljeomnen? Det vil i så fall bli ca. 20 % frityrolja i brennstofftanken. Frå før inneheld tanken ei overvekt av parafin, men òg noko diesel. Synspunkt? Sitér dette innlegget Link to post
morpho79 Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Tja. Jeg kjørte en Pajero fra 89 et par år på 50/50 diesel og rapsolje. Om du skal bruke brukt frityrolje må du ihvertfall sile den først. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Matolje har veldig høyt flammepunkt, så hvis innblandinga blir for stor vil jeg tro brenneren sliter med å holde liv i flammen? La den settle kaldt noen uker så trenger du nesten ikke sile. Men du ser jo hvordan olja er. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Hei Eg valgte å kasta olja. Eg gadd ikkje å risikera problem for å spara nokre få liter parafin. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Det kanskje kommer å lukte gatekjøkken i båten, stor risiko for att du føler deg sulten Ask Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ask Svart 19.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 He he. Lurte på det. Olja har berre vore brukt til å frityrsteika akkar ein gong, så det hadde neppe vore vanleg snackbarlukt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.