Redman Startet 18.Mai.2021 Del på Facebook Startet 18.Mai.2021 Jeg har kjøpt en 1986 Draco 2300. Fin båt, men gammel. Det betyr at det blir litt å henge fingrene i. Planen er å beholde båten så original som mulig og i den forbindelse må jeg ty til noen av dere her inne. 2 av mine brytere har en feil og derfor lurer jeg på om det er noen som kan sitte med slike brytere? Legger ved et bilde slik at dere ser hvilke brytere jeg tenker på . Det er bryteren "Horn" mangler rød/grønn frontside, samt at bryteren"Blower" ikke henger helt med. Kjekt å spørre her, før jeg går i gang med å bytte alle til nye. Vet at jeg bare kan slenge inn 2 rekker med Carlingswitch, men hadde vært morro med originalt. S Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 18.Mai.2021 Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Spør i gruppen Draco Fan Club på Facebook så får du nok svar. https://www.facebook.com/groups/2346719122 Sitér dette innlegget Link to post
Redman Svart 18.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2021 Takker for tipset, men har forsøkt der Sitér dette innlegget Link to post
rippie Svart 19.Mai.2021 Del på Facebook Svart 19.Mai.2021 Har noen gamle brytere, skal se om jeg har horn fronten. Ellers er bakdelen lik. Har du prøvd å demontere blower knappen for å prøve å fikse den? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.